Reklamácie

Nášim cieľom je vaša spokojnosť. Iba v 0,08% prípadoch sa na nás zákazníci obrátili s reklamáciou. Ak nastal akýkoľvek problém použite prosím náš reklamačný formulár. Radi vám pomôžeme.

Reklamáciu je možné podať v súlade s našim reklamačným poriadkom z nasledujúcich dôvodov:

01

Strata zásielky

02

Poškodenie zásielky

03

Chýbajúci obsah zásielky

04

Nesprávna fakturácia

05

Zámena zásielky

06

Nedodanie zásielky

Pokiaľ ste nespokojní z iných než vyššie uvedených dôvodov (1-6), pravdepodobne sa nebude jednať o reklamáciu ako takú. Vašu spätnú väzbu nám, prosím, pošlite prostredníctvom nášho kontaktného formulára.

Ak ste zažili niektorú z vyššie uvedených situácií, pred podaním sťažnosti vyberte skupinu, do ktorej patríte, kliknutím na tlačidlo nižšie: